top of page

טחינה מסורתית, באיכות פרמיום, של חברת אחוה

  • 12 בדצמ׳ 2024
  • זמן קריאה 2 דקות

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, בעלת נתח השוק הגדול ביותר בשוק הטחינה, משיקה טחינה גולמית חדשה המצטרפת לסדרת טחינות אחוה:

·         טחינה מסורתית


צילום: יעל האן
צילום: יעל האן

הטחינה החדשה היא בעלת מליחות מעודנת, מיוצרת מ-100% שומשום טבעי, בטחינה דקה ובמרקם עדין וקטיפתי אופייני. הטחינה המסורתית היא ללא גלוטן, עשירה בסידן, סיבים תזונתיים וחלבון. היא תשווק לצד:  

·         טחינה אחוה טבעית ללא מלח,

·         טחינה גולמית מלאה

·         וטחינה אורגנית.

 

מרקם הטחינה החדשה עדין והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.

 

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים לבשר על הצטרפותה של הטחינה המסורתית לסדרת הטחינות של אחוה. בניגוד לאחוה, הטחינה החדשה מיוצרת בשיטה המסורתית של השרייה במלח, מה שמשפר מאוד את הטעם, הצבע והמרקם. גם בטחינה זו נשמור על המחיר הזול ביותר על המדף, המגיע, על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2023, לפער של כ-20% מהטחינות המתחרות".

 

על פי סקר חדש שפורסם (ד"ר חזי גור מזרחי, המכון לחקר הקמעונאות), בישראל מוערך שוק הטחינה הגולמית ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה, כולל המוצרים המשלימים והפרימיום. למעלה מ-13 מיליון אריזות נמכרות מדי שנה, כשמובילת השוק היא "אחוה", עם נתח שוק של 29.3%. על פי הדו"ח, שבדק מהו מותג הטחינה הזול בישראל, טחינה אחוה מובילה בשוק המקומי, עם היצע רחב של מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה. "התגובה החיובית מצד הצרכנים מראה כי קיימת פתיחות גדולה לחדשנות בתחום הטחינה, וכי צרכנים מוכנים להשקיע במוצרים שמספקים חוויה קולינרית עשירה יותר", לדברי ד"ר גור מזרחי.

 

כשרות:

 פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.

 

מחיר מומלץ לצרכן (נקבע על ידי רשתות המזון):

לאריזת 500 גרם:  כ- 11 עד 14 ₪. 

 

אפשר להשיג :

בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה ושופרסל.



SUBSCRIBE VIA EMAIL

© 2023 by Salt & Pepper. Proudly created with Wix.com

bottom of page