top of page
Rafi Sirkis

טחינה אורגנית רגילה ומלאה בעיצוב חדש של אחוה

חברת "אחוה", יצרנית טחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג ועיצוב חדש לאריזות הטחינה האורגנית שלה. החברה משיקה שני סוגים:

· טחינה אורגנית רגילה

· טחינה אורגנית מלאה

העיצוב החדש שם דגש על יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.


על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2017, מותג הטחינה של חברת "אחוה", הינו המותג הנמכר ביותר בישראל. אחוה שומרת על הובלת שוק זו בשנים האחרונות. על פי הדו"ח, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של 32.5% בקטגוריית הטחינה הגולמית ובנתח שוק כמותי של 41.6%.


לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה": "הטחינה ללא ספק ממשיכה במגמת עלייה בביקוש. אחוה מובילה בפער לא קטן זאת משום שאחוה מוכרת את תוצרתה הטבעית והאיכותית במחיר שווה לכל נפש כחלק ממדיניות המחירים שלה."


לדבריו, העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה הינו המשך ישיר לעיצוב החדש שהשיקה אחוה לפני כשנתיים לטחינות מתוצרתה, מהלך אשר הוכתר בהצלחה רבה ונהנה מאהדת הקהל.

כשרות: פרווה למהדרין בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.


מחיר מומלץ לצרכן: לאריזת 500 גרם - 13 ₪.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

Comments


bottom of page