מותג חליטות התה פומפדור יוצא בחודש פברואר בקמפיין ראשון בישראל עם סיסמה באנגלית: "Pompadour – expect more" שמשמעותה בעברית: "פומפדור – צפו ליותר".
הקמפיין ידגיש את ערכי המותג ויתרונות פומפדור: חברה וותיקה עם שם עולמי, מספר 1 במכירות של מיני תה וחליטות צמחים ופירות בעולם. מוצרי התה של פומפדור מיוצרים על ידי חברת התה הגרמנית TEEKANNE (תיקנה) בעלת מורשת תה של למעלה מ-130 שנה הפועלת במגוון גדול של מדינות ברחבי העולם.
אליאור צחי, מנהל השיווק של פומפדור אמר: "חשוב לנו שהצרכן הישראלי ייחשף לתהליך ייצור התה המורכב ממספר שלבים במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר. עוד בשלב הראשון האגרונומים של פומפדור עוברים בין כ-15,000 מטעי תה בעולם ומחפשים את עצי התה המובחרים ביותר! בפומפדור יש דגש על כל שלב ושלב כדי לתת לצרכן את ספל התה המושלם ביותר".
על חברת האם של פומפדור - TEEKANNE
החברה הייתה הראשונה שהציגה את תיון התה, מאז, הפכה לאחת מחברות התה מהגדולות בעולם, והחליטות שלה הן בין הנמכרות ביותר באירופה.
Comments