צילומים: יח"צ.
גלידות נסטלה פותחת את עונת 2019 עם חיזוק למותג המצליח La Frutta המבוסס על מחית פרי, חדשנות בקטגוריית הפינוק של טילוניExtreme והגדלה של פורטפוליו המוצרים המיובאים.
גלית בר דניאלי, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "שנת 2018 הייתה שנה מצוינת לקטגוריית הגלידות. הקטגוריה צמחה בשיעורים יפים, ביחס לשוק המזון ובכלל. הצרכן הישראלי ממשיך לחפש את הדרכים הטובות ביותר לפנק את עצמו עם חווית צריכה של גלידה מושקעת ומהנה."
לדברי בר: " קטגוריית הטילונים הייתה מנוע הצמיחה של עולם הפינוק, בזכות מהלכי החדשנות שהובלנו והקמפיין החדש שעשה לצרכנים חשק לרוץ לקנות וליהנות מטילוני Extreme. אנחנו ממשיכים למקד תשומת לב מיוחדת בבני הנוער, להם נספק גם השנה תוכן המתחבר לעולם הדיגיטלי אליו הם מחוברים במשך כל שעות היום."
1. מותג השלגונים והפירות La Frutta
לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו לפני שלוש שנים, הוחלט להרחיב את המותג עם שלגון חדש בטעם לימונענע תפוח. בנוסף, ישווק השלגון La Frutta תפוח מלון גם במאגדות של 6 יחידות. La Frutta יוגורט תות אשר הושק לפני שנה, וזכה לתגובות טובות מקהל הצרכנים, משווק השנה גם באריזה ביתית.
2. מותג היוקרה האגן דאז
לסידרת האריזות המשפחתיות מצטרפת גלידת האגן דאז בטעם – Cookie Dough Chip – בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפס.
ובמקביל מוצעים שלושה שלגוני יוקרה בטעמים מקדמיה, שקדים ותות שדה
3. שלגונים לילדים ובני נוער
המותג Crunch יוצא עם טעם חדש של וניל עוגיות בציפוי שוקולד לבן.
בפברואר יושק גם שרבט בטעם אננס, שלגון פירותי במרקם נימוח.
והשלישי הוא שלגון עוגיות אוריאו
Kommentare