• Rafi Sirkis

גרופר: פרי-מים-גז וזהו!

מהפכת הבריאות בשוק המשקאות המוגזים יוצאת לדרך Growper – משקה פירות מוגז טבעי ואורגני המהווה אלטרנטיבה קלילה ובריאה למשקאות הממותקים. גרופר זמין כרגע בשלושה טעמים מרעננים ,בבקבוקי זכוכית בנפח 330 מ"ל, בעלי פקק הנפתח ידנית, ללא צורך בפותחן בקבוקים:

· תפוחחה – תפוח אננס,

· לימוננדה – לימון ליים,

· תפוזזה – תפוז דם דומדמניות.

מה יש במשקה גרופר?

גרופר הינו משקה ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח וללא גלוטן. הוא עשוי מפירות אורגנים בלבד בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי. רק פרי, מים, גז וזהו. גרופר פותח במשך שנתיים, בעלות של כמיליון וחצי שקלים, כאשר בתהליך הפיתוח דויקו הטעמים ואוזנו כך שיתאימו לחיך הישראלי, הופחתה כמות הקלוריות, נבחרו חומרי הגלם הנכונים וכן האריזה - עיצוב ומיתוג צעיר וחדשני.


בחודשים הספורים מאז שעלה למדף, מכר גרופר למעלה מחצי מיליון בקבוקים, עם צפי לנתח שוק עתידי של 4 אחוזים. עלות ההשקעה בפיתוח המוצר שהחל דרכו בגיוס המונים- כמיליון וחצי ₪. עד הקיץ צפוי המשקה להימכר ב-3,000 נקודות ברחבי הארץ. שיווקו של גרופר בישראל, מקדים מדינות רבות בעולם והוא תואם את המגמה העולמית לכיוון מוצרים בריאים יותר ונטולי תוספת סוכר.


המשקה מתומחר במחיר אטרקטיבי מאד ביחס למוצרים טבעיים ואורגנים אחרים.

יש למשקה תג "ויגן פרנדלי".

המשקה מיוצר בהולנד ובפולין.


שוק המשקאות הקלים בישראל

השוק נשלט ע״י חברות המשקאות הגדולות שמוכרות משקאות ממותקים, עתירי קלוריות וחומרים לא טבעיים. השוק בישראל מונה כ-23,000 נקודות מכירה פוטנציאליות, עם צריכה חודשית אישית העומדת על כחצי מיליון משקאות.

על פי נתוני נילסן, שוק המשקאות הקלים (כולל מים) גלגל בשנה האחרונה בישראל כ-2.85 מיליארד שקל, מתוכם 1.3 מיליארד שקל בשוק המשקאות המוגזים.

בחינה של שוק המשקאות המוגזים הצבעוניים (שאינם סודה או קולה) מראה ירידה של 3.2% בהיקף המכירות וירידה של 5.6% בהיקף הליטרים, ככל הנראה על רקע התגברות המודעות לצריכה בריאה יותר.


ההתפתחות של חברת גרופר

גרופר נחשב לאחד המיזמים המוצלחים בתחום גיוס ההמונים: ההון הראשוני גויס באמצעות הדסטארט מצליח ,במסגרתו נמכרו מראש מאות אלפי בקבוקים. ובהמשך גויס הון משותפים לדרך, באמצעות. FundIt במסגרתו גויסו 4 מיליון ש״ח בתמורה למניות .

כחצי שנה בלבד מאז עלה למדפים, גרופר נמכר היום במעל ל-1,500 נקודות מכירה.

המשקה זמין לרכישה גם דרך אתר האונליין של החברה:

https://www.growper.co.il


על פי נתוני החברה , נמכרו בחודשים הספורים לפעילות המותג מעל חצי מיליון בקבוקים! בקיץ 2022 צפוי גרופר להימכר בכ-3,000 נקודות מכירה ובשנה השלישית לפעילותו צפוי להיות בכעשרת אלפים נקודות ברחבי הארץ ולפרוץ לשוק הבינלאומי.


מי עומד בראש גרופר?

מאחורי גרופר עומדים היזמים לירון קופר ויובל גרודק, שהכירו בלימודי וטרינריה וזיהו צורך ופוטנציאל ענק בשוק המשקאות הקלים. השניים חיפשו ליצור משקה קליל ובריא שהוא אלטרנטיבה למוגזים המוכרים, אבל הוא לא ממש מיץ טבעי וכבד – אלא משקה קליל וטעים שאפשר לשתות בלי רגשי אשמה. ככל שהפרויקט הפך רציני, הם עזבו קריירות מצליחות ובמשך כשנתיים התמקדו בפיתוח המוצר.


השניים חברו לשחקן עפר שכטר בתור שותף עסקי והתמקדו בקידום אג'נדה לצריכה בריאה אשר תיצור שינוי תודעתי, במטרה להביא מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם.


על חברי הדירקטוריון נמנים רונן אבישר שכיהן בתפקידים בכירים בחברה המרכזית למשקאות ודורון פרנקנשטיין מנכ"ל בלו אינטרנשיונאל.


כשרות:

פרווה בד"ץ הרב מחפוד יורה דעת.


מחיר לצרכן:

לבקבוק זכוכית בנפח 330 מ"ל: כ-9 ש״ח ליחידה.


אפשר להשיג :

ברשת שופרסל, צה"ל, תחנות הדלק; רשת am;pm ;,מסעדות ובתי קפה.

או ישירות באתר החברה:

https://www.growper.co.il