top of page
  • Rafi Sirkis

גלידת שמפניה בסניפי לג'נדה

האם טעמתם אי פעם גלידה בגביע שמפניה?

צילומים: יערה גדרון

רשת הגלידריות לג'נדה הכינה במיוחד עבור חגיגות הסילבסטר והשנה האזרחית החדשה, גלידת סורבה שמפניה ופטל. הגלידה מתקתקה ומרעננת מבסיס שמפניה, בשילוב קונפיטורת פטל איכותית והעיקר – היא מוגשת בגביע שמפניה להעצמת החוויה. הגלידה הזאת היא במהדורה מוגבלת וכדאי להתאמץ ולהגיע לסניפים כדי לטעום אותה, כי היא ממש מצוינת.


ומי שקשה לו להגיע לאחד מ-20 הסניפים של הרשת יכול לקבל את הגלידה גם בבית. שני שירותי השליחים – וולט ותן ביס ישמחו להביא אותה אליכם הביתה.





טעם חגיגי נוסף בגלידריות של לג'נדה הוא גלידת קרמבו . הגלידה הזאת מורכבת מבסיס שוקולד לבן בשילוב קרמבו, הרבה ביסקוויטים של קרמבו וקרם שוקולד לחווית טעמים מושלמת. וכך הקינוח החורפי האהוב הפך לגלידה טעימה. גם גלידה זאת היא במהדורה מוגבלת לחורף בלבד.



האג'נדה של לג'נדה היא לגלידה הכי איכותית וטרייה שיש ולכן בכל הסניפים שלהם מיוצרת הגלידה באופן יומיומי במקום. מעל ל-70 טעמים, הנעשים לפי הנוסחאות המסורתיות לג'ילטו איטלקי אמיתי ועם מיטב חומרי הגלם והפירות. הג'ילטו של לג'נדה מבוסס על טהרת השמנת, החלב הטרי ומגוון חומרי גלם המיובאים היישר מאיטליה. את הטעמים הם יוצרים עם התוספות הכי הכי, כמו אגוזי לוז מפיאמונטה, פיסטוקים מעולים, טרפלס שמייצרים לבד ושוקולד 100% אמיתי. בסורבה משתמשים בפירות טריים או קפואים מאיכות מעולה והיוגורט הוא יוגורט טבעי.


אודות רשת לג'נדה

לדודו מינה ואורי פינקלשטיין, חברי ילדות מנהריה, היה חלום לפני 20 שנה להקים בארץ גלידריה איכותית. אחרי השתלמות ארוכה באיטליה הקימו בשנת 2001 את גלידריית לג'נדה. מגלדרייה אחת צמחה רשת שמונה היום 21 סניפי גלידריות לג'נדה ושני סניפי פרוטבר לשייקים בפריסה ארצית. ביניהם סניפי הדגל בתל אביב בשדרות רוטשילד, ברחוב דיזינגוף ובנמל יפו. אליהם הצטרפו לאחרונה ארבעה סניפים חדשים בסינמה סיטי ראשל"צ , יס פלאנט ראשל"צ, קניון סינימול לב המפרץ חיפה ובקריית ענבים.


מחירים:

מנת ילדים: 14 ₪

מנה קטנה: 18 ₪

קילו גלידה: 95 ₪

מנת גלידת שמפניה בגביע שמפניה: 19 ₪

bottom of page