• מגזין רות סירקיס

ברילה משיקה פסטה אורקייטה - בצורת צדף

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק בישראל לרגל חג השבועות פסטה אורקייטה - פסטה חדשה, בצורת צדף. חלקה מבפנים ומחורצת מבחוץ שהופכת אותה למושלמת לאחיזת הרוטב.


צילום: יח"צ ברילה

המוצר מצטיין בטעם משובח ומרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, בדומה ליתר המוצרים של ברילה המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.


טיפ קטן מהשף של ברילה:

כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת, ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים את דקת הבישול בתוך הרוטב.


על שוק הפסטה בישראל

לפי נתוני 2021, קטגוריית הפסטה בישראל מגלגלת 266 מיליון ₪ בשנה, 23.5 אלף טון , כאשר הקטגוריה מציגה קיטון של 6.6%- בהשוואה לשנה הקודמת. בישראל למעלה מ- 90% ממשקי הבית צורכים פסטה באופן קבוע. לאורך השנה ברילה היא מותג מספר 2 בנתח השוק, אסם מקום ראשון.

אבל כבר 4 שנים ברציפות שבשבועות ברילה מנצחת בנקודת המכירה והופכת להיות מקום 1 בנתח השוק.


כשרות:

פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ מנשסתר ובאישור הרבנות הראשית לישראל


מחיר מוערך לצרכן:

לקופסת קרטון המכילה 500 גרם: 12.9 ₪ ליחידה

אפשר להשיג

ברשתות השיווק והמזון