top of page
  • תמונת הסופר/תמגזין רות סירקיס

אריזות חדשות וידידותיות לסביבה של ברילה

מותג הפסטה המוביל ברילה יוצא במהלך בינלאומי התומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה:

משיק אריזות חדשות ללא חלונות הפלסטיק שדרכם ראו את המוצר.

צילומים: אסף לוי

המהלך כולל קמפיין תחת המסר:

"אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק"


לדברי אליאור צחי מנהל שיווק ברילה בישראל: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות הגלובלית של ברילה

Good for you, Good for the planet

פועל המותג להפחתת השימוש בפלסטיק, מתוך רצון להתחבר לאג'נדה הרווחת בעולם בנושא הקיימות. כמותג פסטה מוביל בישראל, אנו גאים לקחת חלק בקמפיין ולעורר מודעות בנושא הן בקרב הצרכנים והן בקרב היצרנים".



במסגרת המהלך הבינלאומי הרחב יוצא המותג ברילה בקמפיין גם בישראל, שיעלה תחת הסיסמא: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק". מטרת הקמפיין החדש של ברילה לעודד קיימות, שימוש חוזר ובכדי לעודד שמירה על סביבה נעימה ונקייה יותר. הקמפיין כולל פעילות משפיענים, קמפיין דיגיטלי נרחב וכן פעילות ברצפת המכירה.



כשרות

מוצרי ברילה מיוצרים באיטליה בהשגחת בד"צ מנשסטר ומיובאים באישור הרבנות הראשית לישראל.

Comments


bottom of page