English


ארוחות פסח
לרכישת הספר
סרטונים ופרסומים



 
מגזין רות סירקיס

שטראוס מרחיבה את קטגוריית PRO – מוצרים עשירים בחלבון


14 בספטמבר , 2017

לאור ההצלחה של שטראוס עם המותג דנונה PRO החברה מרחיבה את הקטגוריה עם פלטפורמות מוצרים חדשות, הנותנות מענה להזדמנויות צריכה, לצרכים ולשימושים שונים:


 


יטבתה


תשיק משקה חלב יטבתה PRO - סדרת משקאות חלב מועשרים בחלבון (18 גרם ו 25 גרם חלבון) בטעמים:


·        קפה


·        ווניל


לדברי רם סרוגו, מנכ"ל מחלבת יטבתה : "הסדרה החדשה של המשקאות העשירים בחלבון, יטבתה PRO, מהווה פתרון אידיאלי לצרכנים העוסקים בספורט ומחפשים חלופה לתוספת חלבון, מבלי להתפשר על טעם. המוצר החדש, שמספק את רמות החלבון הגבוהות ביותר בקטגוריה עם כמות הסוכר הנמוכה ביותר, מאפשר להשלים את צריכת החלבון היומית באמצעות משקה חלב טעים במיוחד".


יטבתה PRO  יושק בשני פורמטים:


·        בקבוק של 250 מ"ל מועשר ב-18 גרם חלבון, עם פחות מכפית סוכר לבקבוק,


·        בקבוק של 350 מ"ל מועשר ב25- גרם חלבון


כולם מועשרים בויטמין D וסידן , דלי לקטוז ועם 1.5% שומן בלבד.


 


דנונה


תרחיב את תמהיל היוגורטים העשירים בחלבון:


·                 דנונה PRO באריזה גדולה במיוחד (700 גרם)


·                 דנונה PRO בתוספת גרנולה לארוחה קטנה אחרי אימון


היוגורטים מיועדים למגוון צרכים ושימושים: כבסיס לשייק או כבסיס למנה בתוספת דגנים/פרי. לדברי אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס: "מזון ומשקאות עשירים בחלבון הינם אחד מעשרת המגמות המרכזיות בשוק המזון העולמי. כמחלבה מובילה, אנחנו שמחים לאפשר לצרכנים שלנו באמצעות המותג PRO  מגוון רחב של מוצרים המתאימים להזדמנויות שונות ולצרכים שונים, בין אם הם עושים פעילות גופנית באופן קבוע ובין אם הם מעוניינים להשלים את צריכת החלבון מסיבות אחרות".


סדרת דנונה PRO, הנה סדרת היוגורטים עם הכי הרבה חלבון איכותי בהשוואה ליוגורטים הקיימים בשוק (35%-120% יותר חלבון).


 


על פי סקר שערכה שטראוס באמצעות מכון שילוב, עולה כי 62% מהאוכלוסייה עוסקים בפעילות גופנית לפחות פעם בשבוע. 24% אחוז מדווחים כי הם עוסקים בספורט לפחות פעמיים בשבוע. מבין המתאמנים, 81% אומרים שהם נוהגים לאכול לאחר אימון ו-78% סבורים שיש לאכול חלבון לשם חיזוק ובניית השרירים.


 


ע"פ משרד הבריאות, הקצובה היומית (DRI) לצריכת חלבון לאדם בריא עומדת על 0.8 גרם חלבון לק"ג בנשים ובגברים בגילאים הבוגרים. כלומר: גבר ממוצע צריך לצרוך 56 גרם חלבון ולעומתו אישה ממוצעת צריכה לצרוך 46 גרם חלבון – (לפי משקל של 70 ק"ג לגברים בני 19 ומעלה ו- 57.5 ק"ג לנשים מעל גיל 14). ע"פ מחקרים קליניים, אנשים העוסקים בפעילות גופנית ידרשו בד"כ לצרוך יותר חלבון מהכמות המומלצת  כדי לשמור על מסת השריר וזה בהתאם לסוג האימון ועצימותו ובהתאם למצב הבריאותי שלהם.


 

חזור


  חזור לדף ראשי
Copyright 2006 All rights reserved תקנון הרכישות באתר