English


ארוחות חגיגיות
לרכישת הספר
סרטונים ופרסומים



 
מגזין רות סירקיס

זוגלובק מציגה: בסיס למאפה


8 בפברואר , 2013

במסיבת עיתונאים שהתקיימה השבוע בתל אביב הציגה חברת זוגלובק שני מוצרי מאפה חדשים : שני בסיסי בצק עגולים, שמגיעים מצופים ברוטב עגבניות, האחד בגודל אישי והשני בגודל משפחתי. את השימוש במוצרים החדשים הדגים השף ניר צוק. לצורך ההדגמה הוא הכין מבחר של ירקות טריים וגם כאלה שעברו בישול חלקי, בשר טחון טרי, דגים טריים, וכמובן גם מבחר של מוצרי נקניקים ונקניקיות של זוגלובק.  


 


ניר צוק הראה שכאשר בסיס הבצק כבר מוכן אפשר לשחרר את היצירתיות ולהעמיס עליו פלפלים קלויים אדומים וצהובים, פרוסות חציל, עגבניות קטנות ואפילו אספרגוס. אפשר להוסיף אם רוצים דגים או בשר, ואפשר גם לחתוך את עיגולי הבצק וליצור מהם חטיפים אישיים. ואז להכניס את היצירה לתנור לאפייה קצרה ו... זהו.


 


לדברי אורית ולנט- מיכאלי, מנהלת שיווק זוגלובק: "סדרת בסיסי המאפה מצטרפת למוצרי זוגלובק מאפה הכוללים פיצות, בורקסים, מלוואח, ג'חנון ועוד. בסיס מאפה פרווה בגודל  משפחתי ואישי, הנותן מענה נח, מהיר, איכותי וטעים במטבח, המאפשר להכין כל סוג מאפה, בשרי או חלבי, במהירות ובקלות."


"השימוש במוצרים "כמעט מוכנים" במטבח,  הפך מאד פופולארי בעידן שלנו, בתחומים רבים של בישול ואפייה. בהכנת מאפה או פיצה, הכנת הבצק, ההמתנה שיתפח, בישול הרוטב וכו', כל הדברים הללו לוקחים זמן רב. זוגלובק מציגה לכך פתרון בקטגוריית המאפים המוכנים",


 


סדרת מוצרי בסיס למאפה.


סדרת מוצרי הבסיס למאפה של זוגלובק, חוסכת את העבודה הקשה ומשאירה את ההנאה והיצירתיות בהכנת מגוון מאפים כיד הדימיון של הצרכן. מוצרי הבסיס מאפשרים אפייה לפי הסגנון והטעם האישי, ביצירתיות ובקלות.


בסיס למאפה של זולגובק מכיל בסיס של בצק פריך,  המגיע עם רוטב עגבניות איכותי ומוכן לאפייה. המוצר הוא פרווה וניתן להכין איתו מאפים בשריים או חלביים.


ממחקר שערך מכון המחקר הסנסורי New Sense בחודש דצמבר 2012 עבור חברת זוגלובק, בקרב 130 אמהות לילדים בגילאי 2-17, צרכניות של פיצה מוכנה אחת לשבועיים, עלה כי:


·                     85% מהאמהות ציינו שהן מתכוונות לקנות את בסיסי המאפה.


·                     המוצר החדש מביא עימו חדשנות אמיתית (90% ציינו כי המוצר שונה מפיצות קפואות מוכנות), שכן יתרונותיו העיקרים נשענים על החופש ביצירתיות במטבח (62%) יחד עם חסכון בזמן (84%). כלומר, בכמה דקות של השקעה, הטבח הביתי מוציא תחת ידיו יצירה קולינארית אישית משלו אשר מותאמת לחיכם של כל בני הבית.


·                     מעבר לכך, המוצר החדש מאפשר יציאה מהפיצה הרגילה ולקיחת בסיס המאפה לעולמות חדשים במטבח, אשר פחות נגישים כיום לצרכן הממוצע – כמו פוקאצות (61%), מאפה בשרי (42%), אנטיפסטי (35%) ועוד.


 


סדרת מוצרי בסיס למאפה כוללת:


מארז בסיס מאפה משפחתי, המכיל 3 יחידות במשקל 1.2 ק"ג במחיר מומלץ לצרכן: 19.99-21.99 ₪


מארז בסיס מאפה אישי, המכיל 4 יחידות במשקל 620 גרם במחיר מומלץ לצרכן: 14.99-16.50 ₪.


המוצרים הם מוצרי פרווה כך מאפשרים להכין מאפים חלביים ובשריים


 


כשרות: רבנות שער הנגב, פרווה.


 


 


על קבוצת זוגלובק:


קבוצת זוגלובק נוסדה בשנת 1937 כעסק משפחתי, וצמחה להיות חברה המייצרת מגוון רחב של מוצרי בשר, פסטרמות, נקניק, נקניקיות, פיצות, מוצרי מאפה קפואים, תחליפי בשר ומוצרי טבע. כיום, אחרי מעל לשבעים וחמש שנות פעילות פוריות, זוגלובק עומדת בקדמת תעשיית המזון בישראל וחולשת על נתח נכבד מארבע קטגוריות פעילותה העיקריות: פסטרמה ונקניק, מוצרי "על האש" ונקניקיות, מוצרי טבע ומוצרי מאפה. זוגלובק הוא אחד המותגים הוותיקים בנוף המותגים הישראלי והוא מוכר היטב לצרכן הישראלי אשר מייחס לו ערכים של וותק, איכות, מומחיות ומתייחס אליו כאל מותג ישראלי אהוב.


 

חזור


  חזור לדף ראשי
Copyright 2006 All rights reserved תקנון הרכישות באתר
eXTReMe Tracker