English


ארוחות חגיגיות
לרכישת הספר
סרטונים ופרסומים



 
מגזין רות סירקיס

"אל ויאנטו" - מרגריטה קפואה, מושקת בישראל


21 במאי , 2010

אל ויאנטו EL VIENTO)), הוא מותג אלכוהולי ישראלי חדש, המעוגן בסימן רשום עולמי.  זהו משקה המכיל רכזי פרי טבעיים וטקילה אורגנית  100% אגבה, והוא מושק בישראל, בהשקעה של 3 מיליון ₪. המשקה יוגש ממכונות ברד סטנדרטיות, בברים, בתי מלון בריכות שחייה וכד' בעלי מיצוב "פרימיום".


 


אודי קליר, מנכ"ל החברה מסר כי: "לאחר יותר מ- 10 שנים של פעילות בתחום המזון אני יכול להצהיר כי אין מוצר ברמה גבוהה כמו שלנו בכל העולם! הקפדנו על בדיקת כל מרכיב ומרכיב ועל תוצאה שתתן ללקוחותינו את ההרגשה כי הם באמת שותים משקה פירותי טבעי. תהליך הייצור מורכב וחדשני וכולל כמה שלבים התורמים לאיכות המוצר, למרקמו ולטעמו, כגון תהליכי הפיסטור, ההימגון והמילוי החם בבקבוקים".  


 


המוצר שפותח במשך השנתיים האחרונות, בשיתוף מהנדסי מזון בעלי שם עולמי, מורכב מתערובת המבוססת על רכזי פירות לצד תרכובת אלכוהול הכוללת טריפל סק וטקילה מקסיקנית אורגנית, ללא כל חומרים נוספים. קוקטייל המרגריטה המוכן מכיל 8.4% אלכוהול.


 


הטקילה המשמשת להכנת המשקה, "Miravalle",  מופקת במחוז Amatitan Jalisco, כ - 14 ק"מ מדרום לעיר טקילה, מקסיקו. החווה המוקפת נוף הרים נחשבת למיקום הטוב ביותר בעולם לגידול צמח האגבה המשמש להכנת המשקה הודות לאדמה העשירה בברזל והאקלים הנוח.


 


אל ויאנטו מושק תחילה בשלושה טעמים, אשכולית אדומה, לימון ברזילאי ואפרסק טרופי (מכיל אפרסק, תפוז ומנגו), בשבועות הקרובים יושקו שני טעמים חדשים, תות וליצ'י.


 


הכנת מרגריטה קפואה איכותית הינה בעיה מוכרת בכל מקום המגיש קוקטיילים. להכנת מרגריטה נדרשים מיומנות, דיוק, ידע וזמן הכנה. הקונספט הייחודי של  אל ויאנטו מאפשר לכל בר, בית מלון, חוף ים, מסעדה וכו' להגיש מרגריטה קפואה איכותית, ממותגת וזמינה בכל עת.


 


לדברי היצרן כבר מציעים את אל ויאנטו במלון הילטון, מועדון הזאפה וחברת הקייטרינג היוקרתית של פול אסנהיים.


 


השפה התקשורתית של המותג נהגתה ועוצבה בשיתוף המעצב דני גולדברג, מסטודיו העיצוב המוביל "דן אלכסנדר".


חזור


  חזור לדף ראשי
Copyright 2006 All rights reserved תקנון הרכישות באתר